Vår mat | Workshop: Varumärke och marknadsföringskanaler för matproducenter

Plats Digitalt (Teams)
Datum och tid 3 mars, 13.00-14.30
Arrangör Hushållningssällskapet Norrbotten-Västerbottens projekt Vår mat

Vill du lära dig mer om hur man bygger ett starkt varumärke och om olika kanaler för försäljning och marknadsföring? Välkommen till en digital och kostnadsfri workshop med Nils Arvidsson från kommunikationsbyrån Henson.

Program

Aktiviteten riktar sig mot småskaliga livsmedelsproducenter i Norr- och Västerbotten.

Vi går bland annat igenom:

  • Vad innebär en varumärkesstrategi?
  • Hur skapar man en attraktiv logotyp och visuell identitet?
  • Hur styr man bilden utåt av varumärket och når rätt kundgrupp och medarbetare?
  • Hur kan man jobba med olika marknadsföringskanaler, både digitala och fysiska?

Anmälan

Välkommen att göra din anmälan via detta formulär

Har du frågor?
Kontakta matkonsulent Pelle Johansson
pelle.johansson@hushallningssallskapet.se | 070-244 51 98

Aktiviteten anordnas inom ramen för Hushållningssällskapet Norrbotten-Västerbottens projekt Vår mat och är kostnadsfri.