Välkommen på̊ en inspirations-workshop om framtidens varumärken.
· Vilka utmaningar och möjligheter står vi inför?
· Hur påverkar pandemin våra målgrupper och försäljningskanaler?
· Vad ger sociala medier för nya möjligheter och konkurrensfördelar?
Var: Digitalt via Zoom – inbjudan skickas separat via länk några dagar innan workshop
När: Torsdag den 26:de november kl. 9-12
Kostnad: 250 kr (inklusive material) via faktura från Hushållningssällskapet
För vem: Företagare och intressenter verksamma i området Astrid Lindgrens Hembygd eller
Leader Västra Småland.
Anneli Hansson är varumärkesstrateg och
föreläsare med 15 års erfarenhet av att
bygga varumärken inom gröna näringen.Hon har en bakgrund som marknadschef
på Lantmännen och ansvarat för kommunikationskonceptet Från jord till
bord.Hon har även arbetet med hållbarhetsarbete för Lidl Sverige
och som utbildare för projekt MatLust I Södertälje och Vreta kluster. Andra
kunder Anneli jobbat för är Svenskt sigill,Från Sverige och Svenskt kött. Det är
ingen överdrift att säga att Anneli harbåda fötterna på jorden i dubbel
bemärkelse. En inspirations-workshop med Anneli bjuder på tempo, glädje,
energi och ny kunskap att ta med in i vardagen. Det varvas med övningar där
du själv är delaktig och får chansen att träffa andra i din bransch och utbyta
erfarenheter.
OSA: Anmäl dig senaste måndagen den 23/11 till
sofia.alriksson@hushallningssallskapet.se eller
0708-293057
Välkommen till en workshop som ger dig nya möjligheter i en ny tid!